Dagens Favoritkändis!

Jag satt och såg Forrest Gump med mamma å pappa igår, och när man fick se Löjtnant Dan första gången, så sa mamma att hon kände igen honom, och det gjorde jag med. Jag sa att det liknade Monster, eller Gabriel som han egentligen hette i filmen, i Dubbelspel. ( eng. titel: Reindeer Games ) Sedan när man fick se Dan igen, då han hade lite skägg och långt hår ( nästan samma frilla som i Dubbelspel :P ) så såg man direkt att det var han.
Och dagens kändis är: ( jag vet att han ser läskig ut... ) 

                                                                
                                                        GARY SINISE
                          

Korta fakta. 

Född: 17 mars 1955
Föddes i: Blue Island Illinois
Filmografi ( i urval ): Dubbelspel, Forrest Gump, Apollo 13, The forgotten m.fl. 

                 
               
Gary Sinise som Gabriel "Monster" Mercy, kastar pil på sin fånge.  












 


Kommentarer
Postat av: Andreae

Verkar som att bilden på Monster inte funkar... och jag skrev fel, Gabriel Mercer ska det vara. :P

2009-01-07 @ 09:37:46
URL: http://andreae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0