God Morgon!

                                                           RÄTTELSE FRÅN FÖRRA INLÄGGET! SKELLEFTEÅ MÖTER
                                                                              FRÖLUNDA PÅ HEMMAPLAN! 

Morrn allihopa! Vet inte riktigt vad jag ska skriva... kan kanske ta å skriva upp vad som händer idag :)

Mitt på dagen:  Slappa framför teven å se på film. Nepp... jag och min polare ska nog hitta på nåt skoj! :)

17.00: Jag, mor, far och brorsan är bortbjudna på middag i Ske-hamn.

18.55: Jag bänkar mig framför datorn och ser på hcokey! Skellefteå-Frölunda! Spana in matchreferat i morgon :)

Nån gång under natten: Vi blir hämtade med taxi och packar oss hem :)

Nu ska jag försöka marknadsföra bloggen litegranna :) Sedan ska jag påbörja nåt här på bloggen som jag kommer att kalla Dagens favoritkändis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0