Hallå!

Ja... första meddelandet på denna blogg :) Förutom det där data meddelandet...
Idag har jag varit hos en kompis och spelat Xbox :D Vi hann även med att sjunga lite karaoke också.
Hehe... My heart will go on, jaa man får väl säga vad man vill om mina sångtalanger när det gäller höga toner, men kul var det i alla fall! 
Ikväll ska jag nog bara slappa! Kanske käka mitt lördagsgodis som jag inte rörde igår. Det fanns ingen tid för det... vi hade främande, 14 pers vart vi:) Jag, mor, far, lillebror, storasyster och hennes make och deras son Loke<3, faster, farbror, kusin och hennes make och deras 3 barn :) 
Loke ( som är 5 månader ) fick testa hoppgungan för första gången igår :) Jag har aldrig sett maken till lyckligare bebis:) Han var jätte duktigt, mest för att han upptäckte benen för typ 2 dagar sedan... 

Nu är det nog slut för mig! Ska se om jag skriver lite om gårdagens hockeymatch när jag har tid :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0